10 zahraničných bookstagramov plných inšpirácie


Na instagrame som sa Vás pýtala, či by ste mali záujem o článok, kde by som spomenula svoje obľúbené bookstagram inšpirácie na fotky. A vaše reakcie boli veľmi kladné, tak som si pre vás pripravila 10 mojich obľúbených profilov na instagrame.
Snažila som sa vybrať tie, o ktorých by ste mohli nevedieť. Neriadila som sa počtom followerov, nevyberala som tie najznámejšie a najväčšie (aj keď je jasné, že tie sú tiež veľmi inšpiratívne). Chcela som vám ukázať niečo nové a neznáme. Všetky tieto profily si podľa mňa zaslúžia omnoho väčší počet fanúšikov a ja na nich každý deň nachádzam novú inšpiráciu.
Keď som si ich dávala dokopy, prišla som na to, že ich do jedného článku jednoducho nezmestím. Ak sa vám tento článok páči, dajte mi vedieť a ja urobím aj druhé vydanie, kde by som mohla dať ďalšie. A teraz poďme na to! :)





1. @BOOKSWROTEMYSTORY

         

Určite ste si už všimli, že som milovník svetlých pozadí a jemných farieb. Brittany vie navyše krásne naaranžovať svoje fotky a asi polovicu jej fotiek mám uloženú ako inšpiráciu na fotenie :)

2. @THEANDREAADANIELA

      
Ak niekto zvláda detailné zábery tak je to tento bookstagram. Krásne zábery v hrejivých hnedých tónoch.

3. @BOOK_ROAST

      
 A zase moja slabosť na jemné fotky. Navyše ak vie niekto urobiť správne knižné selfie tak ona! Vždy sa vyhrá s rúžmi tak aby jej ladili s knihou.

4. @FLORALSNDRAGONS

      
 Tento profil je mojim zdrojom na #socksunday fotky. Jej zbierku ponožiek by som hneď brala. V poslednej dobe pridáva viac klasických fotiek, ale ja sa aj tak teším najviac na ponožkové.

5. SYIFAREADS

      
 Toto dievča je veľké zlatíčko. Nikdy mi nemala problém poradiť, odpovedať alebo so mnou jasať nad niečím novým v knižnom svete. A jej zábery sú krásne.

6. @WINGEDBOOKS

      
Kreatívne fotky a nádherná knižnica. Taktiež máme podobný vkus na knihy. Dokonalá kombinácia.

7. @NEVER_TOO_MANY_BOOKS

       
 Ďalší bookstagram na ponožkové inšpirácie a taktiež na rôzne knižné doplnky ako hrnčeky a sviečky.

8.@BLISSFULREVERIES

      
 Tiež máte chuť namočiť ruku do farby pri pohľade na tieto krásne fotky?

9. @FICTIONANDFAE

   
 Čo sa týka estetiky je Ella pre mňa top. Jej profil má krásnu atmosféru.

10. @TILDAREADS

      
 Tildu som objavila asi len pred 2 týždňami a ľutovala som, že som ju nenašla skôr. Jej fotky sú krásne, jemné a perfektne spolu ladia.

Sledujete tieto účty? Ktorý sa vám páči najviac?

10 komentárov

  1. Vybrala jsi krásné účty, já jich mám asi na jeden článek příliš mnoho :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď ja tiež, ja som sa snažila vybrať také, kde sa vždy teším na novú fotku a zároveň nemajú až tak veľa sledovateľov a nemusia ich viacerí poznať :)

      Odstrániť
  2. Většinu těchto bookstagramů sleduji, ale nemůžeš po mně chtít, abych vybrala nejhezčí. To prostě nejde! :)

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne bolo ťažko vybrať iba 10, takže ťa chápem :)

      Odstrániť
  3. Ja tuším nesledujem ani jeden, ale ešte som asi ani nemala kedy, keďže som na IG len krátko, no určite si ich idem prehliadnuť. Niektoré tie fotky vyzerajú naozaj krásne. <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si ich pozri, sú fakt skvelé :)

      Odstrániť
  4. Vždycky je obdivuji, všechny :D Já fotím telefonem, tolik doplňků ani nemám. Takže jediné co můžu fotit jsou moje skripta :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhodou, aj to môže byť zaujímavé :D

      Odstrániť
  5. Vybrala jsi vážně skvělé účty. Mezi nimi je těžké se rozhodovat. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ťažké bolo vôbec vybrať iba 10 profilov. :D

      Odstrániť

Všetky komentáre si veľmi cením ♥